Sunday, November 4, 2012

わたしのあきやすみ




Upon returning home over あきやすみ, I though about what it would be like to live in a Japanese home.  One of the reasons I most want to enroll in PII is that I would stay with a ホストファミリー
and learn so much about daily living in Japan.  This is just a thought about perspective that I had when わたしは うちに かえりました。

わたしは じゅうがつにじゅうろくにちに うちに かえりました。どようびに うちで たくさん ばんごはんを たべました。 わたしの いぬは いいでした。こんばん プリンストン大学に かえりました。

ありがとうございます、
アレン

4 comments:

  1. I am kinda curious about living in Japan too
    ワンサヌワット

    ReplyDelete
  2. I want to live in Tokyo. It looks fun.

    ReplyDelete
  3. アレンさんのしゅしんはなんですか。
    はは、にほんのたべものがいいです。I would love to have the chance to stay with a Japanese host family and learn more about their culture.

    ReplyDelete
  4. わたしのしゅしんはデラウェアのウィルミントン。ユさんのしゅしんはホンコンですね。

    アレン

    ReplyDelete