Sunday, September 23, 2012

あとし

みなさん、

こんばんは。はじめまして、アレンです。 いちねんせいです。 わたしの しゅっしんは デラワルです。 わたしはせいぶつがくをべんきょします。

どうぞよろしく。

The first three sentences should be recognizable; the fourth sentence indicates that I come from Delaware.  The fifth sentence indicates that I am studying biology.  Please excuse the lack of katakana, but I would like to know how to use it before... using it.

2 comments:

  1. はじめまして。わたしのなまえはカメラダリセイです。わたしはノートルダムだいがくのにねんせいです。そして、せんこうもせいぶつがくです。どうぞよろしく。

    ReplyDelete
  2. はじめまして、ワンサヌワットです。わたしもいちねんせいです。わたしのせんこうわかがくこうがくです。どうぞよろしく。

    ReplyDelete